TheKawaiiiEmo

Alla inlägg under juni 2014

Av Alex - 30 juni 2014 13:10

Jag har hittat MASSOR av bloggar om The Sims 3, så jag funderar att börja blogga om det jag också! ^^ Men jag har dock inte många expansionspaket (än) men det kan vara kul ändå. :) 

Och om jag skaffar en Sims blogg, kommer ni läsa den? :3 Kommer vara aktiv på båda bloggarna bara så ni vet. ;)

Ska gå och spela sims nu!! Kanske lägger upp något sims inlägg senare.

Av Alex - 30 juni 2014 12:29

Jag har skrivit väldigt mycket om bakformarna nu, men ska inte skriva så mycket efter detta


Jag har ju sålt böcker, och de ligger i skolan vilket är stängd. Så jag måste få ihop över 1500 kr för böcker jag inte har hemma... Så jag är nervig... Och mamma verkar inte så lugn som hon var i telefon när hon ringde och jag var hos farmor... Men förhoppningsvis löser sig detta...

Jag ska till farmor och äta mat idag för mamma jobbar till 21 :D

Och mitt rum är typ färdigstädat.


Och jag tänker inte äta något alls till sommarlovet är slut. Typ. Ska äta lite hos farmor (så god mat omg) och lite hos kontaktfamiljen så ingen märker något. Och mamma märker inte om jag äter eller inte. Jag vill inte vara tjock, oavsett om jag är tjej eller kille.

   Jag vill se ut såhär typ... Om jag ska vara tjej så ska jag iallafall inte vara en stor fettig klump!


Måste gå nu och jag vet inte vad jag ska skriva så ha det så bra!

Av Alex - 28 juni 2014 16:38

Skrev till mamma imorse att läsa brevet i hennes väska...

ALLT ÄR LÖST HON BLEV INTE ARG HON BAH "VI SKA LÖSA DETTA DET ÄR INGEN FARA" TYP FATTA VILKEN GLÄDJE OCH LÄTTNAD!!

Men mår fortfarande lite dåligt för det jag gjorde... Men nu kan koppla av, ett tag...

Av Alex - 27 juni 2014 21:20

Mamma har inte läst brevet än..ska säga åt henne att kolla i sin väska... och läsa... så kanske vi kan prata imorgon...

Är hos farmor nu

Jag mår dåligt

Kommer gråta

Det gör ont

Att hålla det inne

Men jag måste

Usch vad jag avskyr mitt liv nu

Av Alex - 27 juni 2014 12:51

Okej pallar inte berätta allt..

Men hursomhelst mamma mådde dåligt igår och hon kom hem vid 23 så jag tänkte att jag skulle ge henne brevet idag.

Jag la det i hennes väska, i ett fack, tillsammans med hennes cigarettpaket så att hon skulle upptäcka det.

Hon har inte ringt eller något, men chansen att hon sett det är ganska stor. Men om inte, visar jag det när hon kommer hem.

Hon kommer bli så besviken och arg, men jag får bara tänka på att rätt vad det är så är det över.

Ska städa färdigt mitt rum innan hon kommer hem.. (Iallafall försöka) OCh sen kanske börja med vardagsrummet...

Åhh vad jag är nervös.. Och korkad.. SÅ JÄVLA KORKAD!!!!!!!

Av Alex - 26 juni 2014 20:16

Jag vet inte hur jag mår nu... Vi gick till en pizzeria, och fösrt mådde jag skitdåligt, nu känns det bättre. Men nervositeten börjar komma tillbaka. I början, när vi satt på pizzerian (som heter Verona) så lät mamma jätte stressad och orolig. Polisen kommer på tisdag för att kolla på lägenheten för att kunna säkra lägenheten senare.

Jag vill inte lägga så mycket på hennes axlar, trots att jag måste. Så jag börjar känna ångest nu. Och imorgon jobbar hon, 08.00-14.00, och sen ska hon göra något efter det. Sen ska vi möblera om. Men medans hon jobbar, ska jag städa. Jag tycker så synd om henne, och nu börjar jag må dåligt igen... 

Men som sagt, jag får tänka på att rätt vad det är så är det över. Om jag överlever tills det är det.

Kommer gråta extremt mycket oavsett vad..


Skriver ett inlägg inatt om hur det gick, och oavsett vad som händer kan jag behöva prata med någon.

(Och det får inte vara Spalle för då belastar jag för mycket på henne)

Av Alex - 26 juni 2014 15:20

Tänkte uppdatera lite, måste få skriva mina känslor eftersom att jag inte har någon att prata med, alltså en person att prata med öga mot öga, som kramar om en och säger att allt ordnar sig


Jag har städat rummet lite, ska städa lite till och sedan ta en promenad. Och nervositeten liksom kommer och går men försvinner aldrig helt. Jag känner mig hela tiden nervös och spänd. Sen när mamma kommer ska jag städa i lägenheten, typ diska och sånt. Då kanske hon tycker synd om mig eller något. I brevet skrev jag bland annat att oavsett hur detta går ska jag vara mer hjälpsam, alltid städa rummet och inte vara så uppkäftig. 

Jag ångrar att jag inte sålde något, att jag ljög, så himla mycket! Det finns bara två sätt mamma kan reagera på. Bli arg, eller vara tröstande. 

Alltså min mage drar ihop sig. Någon som känner igen sig? När man är så nervös och/eller rädd att det känns som att magen drar ihop sig, eller har ett vulkanutbrott.

Det är nog mest troligt att hon blir arg, och kanske bryter ihop. Jag gör det absolut inte lätt för henne och det gör ont i hjärtat när jag tänker på det. När jag tänker efter gör jag inget enkelt för någon... 

Av Alex - 26 juni 2014 12:05

Jag mår skitdåligt idag, min mage gör ont och jag kan inte tänka klart. 

Jag har skrivit världens sämsta brev till mamma som hon ska få ikväll där jag berättar situationen. Och det som ger mig mest mod, just nu, är att rätt var det är så är det över. Helt plötsligt är sommarlovet över. Skolan börjar. Allt blir normalt. Det ger mig mest mod just nu. 

Jag har ingen aning om hur mamma kommer ta det... Antingen blir hon inte så arg, utan kramar om mig och säger att allt kommer ordna sig (jag hoppas på det), eller så blir hon jättearg och mår jättedåligt och jag mår ännu dåligare.

Jag ska städa rummet lite under dan, gå på promenad, städa lite till, och sen vid 21-22 så får hon brevet och jag gömmer mig under täcket i min säng. Underbar plan! Helt ljuvlig faktsikt! (inte)


Och jag har inte ätit på evigheter nu, och jag planerar inte att göra det. 

Och jag skärde mig igår, var tvungen. Fast bara lite, för att få tankarna på något annat.


Det får bli allt så länge

Presentation


Alex, 13 år.
Transgender
Musik är min livräddare
Social fobi
Pansexual

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva om?
 Depression, självskada, etc (plus egen erfarenhet) ;-;
 Spel x3
 Tv-Serier x]
 Mat ;*
 Sängar;D
 Datorer :3
 Teknik^^
 Musik
 Whatever you want c;
 JAG BRYR MIG INTE D:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.cursors-4u.com/cursor/2011/11/19/j

?


Ovido - Quiz & Flashcards