TheKawaiiiEmo

Direktlänk till inlägg 2 juli 2014

Urghh

Av Alex - 2 juli 2014 04:01

Sitter med min laptop 4 på morgonen... YAAY! Eller något.

Jag känner mig inte trött, kanske för att jag drack en redbull fast jag inte fick... (Oops!) Men jag borde faktiskt försöka sova, jag ska faktiskt vara med Spalle imrogon (idag?). Men jag känner mig inte trött, så palla ligga still! Sitter i vårt nya vardagsrum nu, kanske ska flytta gå till mitt rum och lägga mig  sängen med datorn. Det ända jag har gjort på datorn sen 22 tiden är: Mugglis, Stardoll, Bloggplatsen, webbkamera. Ojj så kul, och jag har haft timmar på mig att spela sims och har inte gjort det, gud så korkad jag är. Men palla göra det nu.

Jag känner mig som sagt inte trött alls, men samtidigt känner jag att jag kan sova i veckor. Jag tänker inte dricka redbull på ett tag, eller i alla fall försöka....

Det ser ut som om det är eftermiddag ute... :'//



Enjoy some crappy selfies!


Den här bilden blev ganska fin oCH OMG MITT HÅR SER OCH KÄNNS AWESOME YAAAY!!

  


Följande bilder ser ut som de gör eftersom att jag kollade igenom bilder jag tagit och upptäckte att bilden ovan blev jättefin så jag försökte härma den bilden... #Fail


         



Jag gav upp.... .-.  


PEACE! c8 Och omg fåglar kvittrar och det är FETT LJUST UTE!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 13 juli 2014 21:21

Okej så jag har inte bloggat på ett tag och när jag har, well, det var pinsamt. Men frukta icke, mina få, kära, bloggläsare för jag håller på med tre stycken inlägg som kommer läggas upp snart. Kanske får ni ett redan imorgon, vem vet?  Och folk ...

Av Alex - 10 juli 2014 23:57

Döden är något som händer alla... Men om min farmor dör, dör jag med henne.   Jag ska vara ärlig, jag är inte det snällaste barnbarnet. Jag har ofta tagit ut min ilska på henne eftersom att mina föräldrar dampar på mig, fast pappa börjar bli fö...

Av Alex - 1 juli 2014 14:14

Hitills har dagen varit väldigt bra. Är med Spalle just nu (HÄJ //Spalle) och jag gjorde henne fabolous men hon förstöde det! .-. Och hon är jättebråkig haha jag får inte göra vad jag vill med hennes dator. Förutom att skriva detta inlägg för det var...

Av Alex - 30 juni 2014 13:10

Jag har hittat MASSOR av bloggar om The Sims 3, så jag funderar att börja blogga om det jag också! ^^ Men jag har dock inte många expansionspaket (än) men det kan vara kul ändå. :)  Och om jag skaffar en Sims blogg, kommer ni läsa den? :3 Kommer va...

Av Alex - 30 juni 2014 12:29

Jag har skrivit väldigt mycket om bakformarna nu, men ska inte skriva så mycket efter detta   Jag har ju sålt böcker, och de ligger i skolan vilket är stängd. Så jag måste få ihop över 1500 kr för böcker jag inte har hemma... Så jag är nervig... ...

Presentation


Alex, 13 år.
Transgender
Musik är min livräddare
Social fobi
Pansexual

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva om?
 Depression, självskada, etc (plus egen erfarenhet) ;-;
 Spel x3
 Tv-Serier x]
 Mat ;*
 Sängar;D
 Datorer :3
 Teknik^^
 Musik
 Whatever you want c;
 JAG BRYR MIG INTE D:

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.cursors-4u.com/cursor/2011/11/19/j

?


Ovido - Quiz & Flashcards