TheKawaiiiEmo

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

jag pallar inte leva längre

Av Alex - 25 juni 2014 16:52

Okej så vi skulle sälja bakformar och böcker för klassresa till Frankrike, long story short, jag var för lat, så jag gjorde något dumt. Jag skrev ner en massa random siffror, så nu har jag en massa bakformar och jag behöver pengar till de, det behövs typ 1200 till för att täcka bakformarna och jag har inte sagt till mamma att jag inte har sålt på riktigt och jag vet inte vad jag ska göra jag behöver pengar! Innan helgen är slut!!!

Så jag ska till min farmor imorgon och försöka få pengar istället för presenter, men jag vill liksom inte att hon ska ge mig 1200, så kanske 500 eller något, jag vet inte. Och jag ska säga till mamma imorgon, och jag kommer bokstavligen dö men jaja. Så förhoppningsvis kan vi lägga in på mammas facebook och mamma kanske kan låna av någon kompis eller något. Men jag vet inte, jag får ont i magen när jag tänker på det. Och nu hjälper varken att skära sig eller att skippa att äta.

Sammanlagt behöver jag runt 3500, HUR FAN SKA JAG SKAFFA DET?! Jag har gråtit hela dagen, jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! Jag pallar inte skriva mer just nu, ska gå och samla mod till imorgon, och komma på sätt att samla pengar... Jag pallar inte leva just nu egentligen om jag ska vara ärlig

       

 
 
Wilma~

Wilma~

25 juni 2014 21:40

Shit vilken jobbig situation du är i :/
Det bästa du kan göra är nog att berätta för din mamma precis som det är, vet inget annat som är bättre..Förklara bara allt lugnt och ta det bara lugnt så kan det nog gå bra!
Allt blir bara till slut, jag lovar dig det!
Hare bra! :) <3
//W.

http://wilmathekiller.bloggplatsen.se

Alex

26 juni 2014 12:24

Jag ville bara åka till Frankrike, så självisk som jag är.
Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alex - 13 juli 2014 21:21

Okej så jag har inte bloggat på ett tag och när jag har, well, det var pinsamt. Men frukta icke, mina få, kära, bloggläsare för jag håller på med tre stycken inlägg som kommer läggas upp snart. Kanske får ni ett redan imorgon, vem vet?  Och folk ...

Av Alex - 10 juli 2014 23:57

Döden är något som händer alla... Men om min farmor dör, dör jag med henne.   Jag ska vara ärlig, jag är inte det snällaste barnbarnet. Jag har ofta tagit ut min ilska på henne eftersom att mina föräldrar dampar på mig, fast pappa börjar bli fö...

Av Alex - 2 juli 2014 04:01

Sitter med min laptop 4 på morgonen... YAAY! Eller något. Jag känner mig inte trött, kanske för att jag drack en redbull fast jag inte fick... (Oops!) Men jag borde faktiskt försöka sova, jag ska faktiskt vara med Spalle imrogon (idag?). Men jag kä...

Av Alex - 1 juli 2014 14:14

Hitills har dagen varit väldigt bra. Är med Spalle just nu (HÄJ //Spalle) och jag gjorde henne fabolous men hon förstöde det! .-. Och hon är jättebråkig haha jag får inte göra vad jag vill med hennes dator. Förutom att skriva detta inlägg för det var...

Av Alex - 30 juni 2014 13:10

Jag har hittat MASSOR av bloggar om The Sims 3, så jag funderar att börja blogga om det jag också! ^^ Men jag har dock inte många expansionspaket (än) men det kan vara kul ändå. :)  Och om jag skaffar en Sims blogg, kommer ni läsa den? :3 Kommer va...

Presentation


Alex, 13 år.
Transgender
Musik är min livräddare
Social fobi
Pansexual

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva om?
 Depression, självskada, etc (plus egen erfarenhet) ;-;
 Spel x3
 Tv-Serier x]
 Mat ;*
 Sängar;D
 Datorer :3
 Teknik^^
 Musik
 Whatever you want c;
 JAG BRYR MIG INTE D:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

http://www.cursors-4u.com/cursor/2011/11/19/j

?


Ovido - Quiz & Flashcards